2015. július 10., péntek

Something Special (Valami Különleges) //// 16. rész - I Want You (Akarlak)

2015. 04. 29.
A születésnapom igen emlékezetes volt és élményekben gazdag, az utóbbi pár napban különösebben érdekesebb dolgok nem történtek... hál' istennek.  Igaz, hogy a negatív kommenteket még megkapom a közösségi oldalakon, de egyre jobban bírok megbirkózni velük. A mai reggel viszont e-mail-re kaptam különleges leveleket.
2015. 04. 29. 08:12
"Kedves és szépséges Sabrina Hallington,
szeretném veled közölni, hogy akarlak."
Nem tudtam, hogy ki lehet az... Biztos valamilyen kanos gyerek, aki nézi a Pretty Little Liars-t, de kíváncsiságból meg akartam tudni, hogy ki is lehet ez az alak. Felhívtam Sasha-t. Miért? Miért őt? Azért, mert kíváncsi vagyok ki írhatta, meg vele vagyok a legjobban a csapatból és ő tuti tud mondani valakit, aki ért az ilyenhez. 2-szer hívtam, a második hívásomkor vette fel.
-Szia, Sasha.
-Szia, Sab.
-Remélem nem ébresztettelek fel.
-Dehogy, 6-kor kelek. Ettől ne félj. Miújság?
-Szükségem lenne a segítségedre.
-Miben?
-Valaki írt az e-mailre, nem tudom, hogy találta meg egyáltalán. Kíváncsi vagyok rá, hogy ki az.
-Szóval kell neked valaki, aki lenyomozza a gyereket?
-Igen.
-Joshue Simpson. Ő a legjobb szerintem. A google keresőben ki fogja adni.
-Imádlak, köszi.
-Én is, puszi.
-Szia.
Meg is találtam, őt dobta ki először a Google. Láttam, hogy van egy lakcím is az oldalon. 4 órám van a forgatásig, az alábbi cím 30 percre van, simán visszaérek. 10. 27-re oda is értem, bementem. Egy 60 év körüli kopasz öreg férfi fogadott a "Simpshy" nevű üzletben. Köszöntem.
-Jó napot.
-Helló.
-Joshue Simpson-t keresem.
-Személyesen, helló.
-Jó napot. (még egyszer..)
-Mondd, miben segíthetek.
-Nos, van egy zaklatóm és őt akarom lekeresni.
-Sajnálom, én abban nem tudok segíteni.
Most vagy Sasha vezetett félre vagy én vagyok balf*sz és néztem el a lakcímet. Gyors előkaptam a cetlit, ahova felírtam a lakcímet. Odaadtam a bácsinak.
-Ez az a lakcím, nem?
-De.
Akkor csak nem én, hanem Sasha volt, aki félrevezetett, de direkt vagy csak rossz nevet mondott vagy rosszul betűztem? Aj, annyira sok a vagy.
-Mindegy. Viszlát.
Gyors rám szólt az Úr.
-Mellesleg honnan szedted ezt, hogy én csinálok ilyet?
-Ismerősöm mondta.
-Ki?
-Sasha.
-Sasha Pieterse?
-Igen, ő.
-Honnan ismered?
-Egy sorozatban játszunk.
-Jajj, tényleg. Felismerlek. Te kaptad Sara Harvey szerepét.
-Igen. (Honnan tudja? Nem is tudtam, hogy az ilyen korúak is nézik a Pretty Little Liars-t)
-Akkor gyere.
Nézek, mert nem értek semmit.
-Ne haragudj, csak ez büntetendő. Nem akarom lehúzni a rolót még a nyugdíjamig meg a börtön se vonz.
-Értem.
-Lépj be és megnézzük ki.
Beléptem, előkerestem a levelet a sok Facebook, Twitter, Instagram, reklámok meg a többi szemét között, ami szokott jönni.
-Aha. Na, nézzük.
Valami 16. 000 szó körüli programot adott be a gépe. Tele azzal a jellegzetes zöld kódos bigyókkal, mint a filmekkel, tök durva volt.
-Akkor keressük le a zaklatónk...
5 perc múlva.
-Ne haragudj, de 3 órába fog legalább telni ez a folyamat.
-Úristen. Ez komoly?
-Igen, tuti valamilyen kocka a csákó. Bevédett, de át tudom törni. Hívlak, ha van valami.
-Oké, leírom a telefonszámom.
Leírtam.
-Hívlak. Helló.
-Viszlát.
11. 05-kor indultam a busszal. 11. 50-re értem haza. Elég gyorsan megjártam, még fagyizni is elmentem, van csokis-tejszínhabos gofri ízű fagyijuk, életembe nem hallottam és ettem ilyet, és nagyon finom. Mikor mondtam Catherine-nek kinevetett, anyát felhívtam, beszélgettünk, szóba hoztam és ő mit tett? Kinevetett. Több embernek tuti nem fogom felhozni ezt a mennyei fagyit. Nagyon bánom, hogy lehet, hogy még ma nem fogom megtudni a választ, mivel forgatás van ma. Ebédeltünk, pihentem 1 órát, majd 14. 20-kor elindultam, még volt 10 percem. Összefutottam Sasha-val.
-Szia, Sabby.
-Szius.
-Na, mizu?
-Hát, érdekes a csávó.
-Mert?
-Mert először elküldött, aztán megkérdezte, hogy találtam ide, mondtam, hogy: "Sasha", erre ő "Sasha Pieterse?", aztán elmondta, hogy vigyáz ezzel, mert illegális.
-Ja, és megvan?
-Nincs, legalább 3 óra kell neki, azt mondta hív, ha jutott valamire.
-Ja. értem. Tuti fog, nagyon jó a kisöreg. Sok szerencsét!
-Remélem, hogy szerencsém lesz.
19.30-kor végeztem, rohantam haza Cat-tel. Megkérdezte, hogy miért rohanok, mire elmondtam ezt az egészet.
-Nem akarod, hogy veled menjek?
-Nem félek a sötétben.
-Jó, de akkor is. Ott van az "az Alak" meg honnan tudod, hogy nem tudta meg az a csávó, akit lekövetsz, hogy megtetted? Mondtad, hogy be volt védve, szóval lehet van egy program, amivel leköveti azt, hogy kik keresték fel.
-Igazad van, gyere velem.
Így nem haza, hanem a buszmegállóhoz mentünk, majd onnan az üzletbe, hisz a csávó már 15-kor írta, hogy vár.  A lámpák még égtek. Bementem. A kis gurulós székén láttam a feje búbját, el volt fordulva, biztos keresett valamit.  Köszöntünk.
-Jó estét.
...Semmi válasz.
-Uram?
....semmi válasz. Így odamentünk, nem is fordult felénk. Megböktem, biztos elaludt. Semmi. Majd be mentünk a pult mögé, csak nem halt meg. A látvány viszont, ami fogadott brutális volt. Joshue úrba 5 kést döftek. Egyet a szemébe, egyet a száján dugott be, egyet a mellkasába, egyet a szívébe.. és egyet a ... a nemi szervébe. Nagyon megijedtünk, ordítottunk teljes torokból. 5 perc kellett, hogy lenyugodjunk valamennyire.. majd láttuk, hogy a számítógépbe egy nagy kés, vagy az már inkább kard volt szúrva, amire aggattak egy papírt. Ez volt ráírva:
"Ahova  a késeket szúrtam, azok tetszenek a legjobban rajtad, a szívedet pedig akarom, vagy élve vagy halva. Akarlak Sabrina Hallington. Akarlak. Ahogy te hívsz: az Alak" Jesszusom. Az Alak tette ezt, de ki az Alak? Ki kell derítenem. Megnéztem a gépházat, hogy a memória életben maradt-e. Igen, nincs karcolás, gyors ki is szedtem.
-Azt nem darabolta fel?
-Nem.
-Most mit teszünk?
-Szóljunk, a papírt rakjuk el, mert minket is belekavarnak, a memória meg nálunk van. Majd azt mondjuk, hogy vásárolni jöttünk, de így láttuk.
Fel is hívtuk a rendőrséget, akik már 10 percre rá ott is voltak. Ki is kérdeztek minket, nem tudunk semmit, azt mondtuk. Így lesz a legjobb,  Joshue-n nem tudunk segíteni. Felhívtam Sasha-t, de elmondjam neki? Mindegy, csak azt mondom el, hogy halottan találtuk, a többit nem. Felhívtam. Elmondtam mi történt.
-Ne b*ssz fel. Nem hagyott üzenetet? Lehet a zaklatód, jellegzetes az ilyen.
-Nem, semmit. Csak az 5 kés az Úrban.
-Ha az "az Alak" ezzel akarta jelezni, hogy nem tudom.. ez tetszik benned neki legjobban?
-Lehet. Az biztos, hogy ez "az Alak" lehetett...
-Sajnálom, holnap lógunk együtt?
-Forgatunk, nem?
-Írta Marlene, hogy nagyon nincs jól, így elmarad a holnapi nap.
-Okés.
-Jó éjt, Sabrina.
-Jó éjt.
...
17. rész - Helló, Testvér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése