2015. július 2., csütörtök

Something Special (Valami Különleges) //// 14. rész - Show Business (Show biznisz)

2015. 04. 20.
1 hét telt el az eset után. Az Alak nem tűnt fel, bár mindennap Catherine-nel megyek és jövök, valószínű azért. Szóltunk a rendőrségnek is, körülnéztek, végig kérdeztek mindenkit, akit lehetett, de semmi. A dolgok rendeződtek Cat-tel, őt szeretem és kész. Chris-szel azóta nem beszéltem, mióta voltam nála. Hagytam egy üzenetet, amiben megköszöntem, hogy elfelejtett elém jönni. Nem hív, nem ír, semmi. Jobb is így, minél hamarabb elfelejtem, annál jobb lesz. Tegnap volt az új évad 1. része, amiben Én is benne vagyok. Nem néztem meg még a Twitter-em se, meg nem olvastam cikkeket, de hamarosan rá kell vennem magam. Közben jött egy SMS Anyától.
"Szia, életem. Láttalak a TV-ben, elképesztően ügyes és gyönyörű voltál, büszke vagyok Rád. Apáddal szétmentünk 3 hete, megmondtam neki, hogy elegem van abból, hogy folyton úgy beszél veled, mintha egy senki lennél... Így jobb lesz mindannyiunknak. Szeretlek, lányom. Puszi, anya"
Szétmentek Apával? Miattam? Remek, csodálkozom, hogy nem állt még az ajtóm előtt baltával, bár ami késik, nem múlik. Az SMS után rávettem magam. Na, lessük meg a Twitter-t. Elképesztően sok értesítés. Eddig 19 követőm volt, jelenleg 28. 661 van. Brutális. Több, mint 500 levelet kaptam.
"Szia @sabhall. Elképesztően jó az alakításod a PLL-ben, a karid picit zavaró, de te remek vagy. Így tovább. " - @blablabla
"Gratula, @sabhall ;)" -@shutup
"Annyira büszkék vagyunk az új jövevényünkre!! Imádunk @sabhall" - @marleneking
"Mondtam csajszi, hogy remek leszel!!!! :D " -@sashapieterse
"Íme, a Pretty Little Liars családunk újabb tagja, @sabhall" -@lucyhale
Ezeket olvasva bekönnyeztem. Tök jó, hogy ennyi embernek tetszett. Olvasgatom a gratulációkat, még a sulim twitterén is említettek.
"A kanadai kisvárosból Rosewoodba. Így kell csinálni, @sabhall" -@smalltownschool
Azta, el se tudom hinni, hogy .... nem tudom, szavakba önthetetlen érzés, amíg nem látok egy posztot Perez Hilton-tól.
"Ennek a @sabhall csajnak akkora a tehetsége, mint a mellbősége. haha" -@perezhilton
Ahogy haladtam lejjebb egyre negatívabb kommentek voltak..
"Hahahahaha, nevetek ezen a @sabhall nevű "színésznőn". Szégyen @PrettyLittleLiars meg @MarleneKing. " - @justagirl
"Lyézusóm, ezz a csaly nem lyó szinésznő. Ssz*r a müsor. " -@legszebfijuavillágón
Jó, nem. Az utóbbin nevettem. Az a-n meg nem-en kívül mindent rosszul írt. Igen, mellesleg egyre kevesebb a buta ember, ja, nem. Viszont egy profibb oldalnak se tetszett az alakításom.
"Nagyon érdekes volt az eheti Pretty Little Liars rész, főleg  az új színésznő, @sabhall miatt, akinek az alakítása nem volt valami kifogástalan, gyenge a show szintjéhez" -@musicnewsworld
Nem tudtam, hogy arra készen állok-e, hogy visszanézzem magam. Muszáj volt, megtettem és igazuk van. Nem adtam bele teljesen mindent. Gondoltam én is írok ki valamit. 
"Sziasztok. Meg szeretném köszönni a pozitív és a negatív kommenteket, de abból csak az építő kritikákat, a fikázásosokat nem. Igazatok van, nem volt kifogástalan az alakításom, sőt gyenge. Ezen javítani fogok, nyugodjatok meg, nem fogtok csalódni. #mindentaműsorért"
Megosztás után 5 perccel, több, mint 1000 kedvelés és retweet-elés. Kommentekben a sok sikert-ek. Viszont nem a levegőbe beszélek, komolyan gondoltam, amit mondtam. Próbálok javítani. Mikor beértem egy pofon fogadott, nem mástól, mint Marlene King-től.
-Láttam, amit kiírtál. Magad sz*rozod, komolyan????
-Igazuk van, próbálok javítani.
-Védtelek egy csomó kommentelővel szemben, erre te hordod le magad mindennek, közel volt hozzá, hogy ne írjam, hogy "Igazad van, béna voltál."... Ilyet csinálj még egyszer és nem kell jönnöd többé forgatásra. Értetted? 
-Igen. 
-Helyes, na irány.
Sasha, Ashley, Shay, Aria és Troian fogadtak, mikor beléptem. Mind megöleltek és elmondták, hogy nekik tetszett az alakításom és ügyes voltam, de valóban van mit csiszolni még rajta. Este 9 körül végeztünk, elég korán. Catherine már ott is volt. 
-Szia, szívem.
-Szia, drága. 
-Láttalak a TV-ben. Haha.
-Nem mondod? Melyik műsorban?
-Asszem a Pitch Perfect-ben.
-Ja, majdnem az a neve.
-Komolyan, gratulálok.
-Köszönöm, de nem megérdemelten. 
-De, nagyon is, ezért foglaltam 2 helyet New York legismertebb és legjobb éttermébe.
-Nem kellett volna annyit költened Rám.
-A legjobbat érdemled. Szeretlek.
-Szeretlek.
Megcsókoltam, majd láttam, hogy hívott egy taxi-t is, azzal mentünk el a híres étterembe, ahol egyértelmű, hogy a kaja mennyei volt. Utána táncoltunk, majd 2 óra körül haza is értünk. A nap legjobb lezárása volt ez az este.
...
15. rész - Boldog Szülinapot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése