2015. július 20., hétfő

Something Special (Valami Különleges) //// 19. rész - Welcome Home! (Üdv, Otthon!)

2015. 05. 09.
Reggel 6-kor már indultunk Mission felé, ahol laktam, Luke-al és nagyi autójával, kölcsön adta. Az út alatt beszélgettünk.. a szüleinkről, mivel Luke nem igazán tudott róluk dolgokat. Az út 12 óra, eléggé hosszú. Próbáltunk minél hamarabb odaérni, szóval 3 óránként tartottunk pisi szünetet és vettünk kaját. Így 18.56-ra értünk Mission táblájához, onnan kb. 5 perc a családi ház. Jól tippeltem, annyi volt. 19.01-re értünk oda. A kapu, az ajtó tárva nyitva. Mikor bementünk volna egy öreg néni jött ki. Ismertem, a szomszédságban lakott, néha hozott mézes kekszet.
-Csókolom.
-Te vagy az Sabrina, ugye?
-Igen.
-Olyan régen láttalak..
-Mit tetszik itt csinálni?
-Nos, anyukád 3 napja elment egy fickóval, nem láttam, hogy kivel. Megkért, hogy tartsam karban a házat.
-Ja, értem. Akkor önszántából hagyta el a házat?
-Gondolom, nem láttam rajta az idegességet.
-Köszönöm.
-Sziasztok.
-Viszlát.
-Na, akkor nem kell félnünk.
-Te ezt elhiszed? Kivel mehetett volna el?
-Talált magának valakit. Senki nem szeret egyedül élni.
Megláttam a bokor tetején a telefonját.
-Valóban? Akkor miért van ott a telefonja?
-Jó kérdés, nézzük meg az üzeneteket.
-Oké.
-Jelszóval védték.
-Valami kedvenc dolgát nem tudod?
-De.
Beírtam, hogy Lady Gaga, sikerült.
-Sikerült?
-Aha.
-Mi volt a jelszó?
-Lady Gaga. Imádja őt.
-Na?
-Semmi, minden SMS, minden telefonszám törölve, minden közösségi oldalról kiléptek.
-Aj, nem hiszem el. Akkor hol keressünk nyomot?
-Várj. Megvan.
-Na?
-Jegyzetek között írt egy címet. Mission Lincoln Street 87.
-Google térképen megnézzem?
-Aha.
-Ez egy raktárhelyiség, a tábla közelében.
-Felismerem ezt a helyet, gyerünk, azonnal!
Be is szálltunk a kocsiba és 80-al mentünk, hogy minél hamarabb odaérjünk.
-Amúgy anyud direkt írta bele a jegyzetekbe vagy..?
-Nem tudok semmit.. Csak annyit, hogy sietnünk kell..
Ekkor 100 m-re a raktárhelyiségtől megállít minket a rendőr.
-Hölgyem, nem gondolja, hogy túllépte kicsit a.. várjunk, maga Sabrina Hallington. Imádom az alakítását.
-Köszönöm. Tudja, tudom, hogy sokkal megyek, de csak rokonokat látogattam és sietnem kell a forgatásra.
-Ó, értem. Ne haragudjon, hogy feltartóztattam, menjen csak. Falazok önnek, haha.
-Köszönöm szépen a kedvességét, viszlát.
-További szép napot!
Ah, valami pozitív is van legalább abban, ha valaki híres.
-Valami pozitív oldallal is rendelkezik a hírességed.
-Ja. Pont erre gondoltam Én is.
Mikor odaértünk egy fekete kocsi parkolt.
-Gyerünk.
Az ajtó be volt zárva, Én elkezdtem nyomni, hátha van rá esély, hogy sikerül kinyitódnia.
-Figyelj, Sab. Az ilyen helyeken vannak hátsó ajtók, amiket nagy valószínűséggel soha nem zárnak be, mert nem gondolják, hogy tudjuk.
-A film nem a valóság.
-Jó, de megpróbálhatjuk, nem?
-Oké.
Megnéztük és valóban volt egy hátsó ajtó és csodák csodájára, nyitva volt. Mikor beléptünk láttuk Anyát megkötözve, viszont a tettest sehol. Anya meglátott minket és szólt, hogy nincs itt senki. Ki akartuk oldozni, de ránk szólt.
-Aj, lányom. El se hiszem, hogy ez történik.
-Tuti apa volt az, aki ezt tette veled.
-Ő biztos nem.
-Miért vagy ennyire biztos ebben?
Anya felnézett, mi is. Apám holtteste ott lógott felakasztva, el vágták a torkát. Mondanám azt, hogy megérdemelte, de mikor Anya elmondta, hogy látta Apa Őt és megakarta menteni, hirtelen a háta mögött termett ez "az Alak" és elvágta a torkát és mondta neki ez "az Alak", hogy Ő a következő.
-Anya, ez az én hibám. Ez "az Alak" már engem is követ és nem Apa az első, akit megölt, de elég volt, ki kell találnunk valamit.
Ki is találtuk, mikor jönne érte ,a háta mögé lopózunk és úgy végzünk vele. 15 percre rá oda is ért, 21 óra körül voltunk. Luke azt mondta, hogy Ő még nem tett a családért semmit, ezért Ő akar végezni vele, csak sajnos belerúgott valamibe és észrevette és fordult is meg. Luke megbotlott, felemelte, majd elkezdte fojtogatni. Én odarohantam és hátba szúrtam, mire elengedte Luke-ot és kiterült. Lehúztam a maszkot... Chris volt "az Alak". El se merem hinni.
-Görény, miért?
-Nyugi, nem Én vagyok "az Alak", csak "egy Alak" a több közül, mert többen vagyunk. Gratulálok, velem végeztél, de a játéknak nincs vége.
Miután befejezte ezt a mondatot a kést a szívébe döftem, azonnal meghalt.
-Köszönöm, tesóm.
-Nincs mit, tesó. Hála neked bejutottunk.
-Hála neked nem haltam meg.
Anya is megszólal:
-Hála nektek, élek.
Megöleltük. Luke megszólal.
-Tudod, Én a...
-Tudom, a fiam vagy. Sajnálom, de megélhetési gondok miatt voltunk erre rászorulva.. Borzalmasan sajnálom, kisfiam.
-Semmi baj,.... Anya.
Megölelték egymást, majd engem is invitáltak. Haza felé megbeszéltük a nagyival, hogy Anya odaköltözik, elhoztuk az összes cuccát. Nem hiszem el, hogy ezt mondom, de New York-ban nagyobb biztonságban van jelenleg. Mikor hazaértünk, az volt az első, hogy a nagyi odarohant Anyához és egymás karjaiban sírtak, hisz több, mint 16 éve nem is látták egymást. Szóltam halkan Luke-nak.
-Hallottad Chris-t... A játéknak nincs vége.
-Nincs, de Mi teszünk róla, hogy vége legyen.
-Ahogy mondod.
...
20. rész - Díjátadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése