2015. június 28., vasárnap

Something Special (Valami Különleges) //// 12. rész - Confused(Összezavarodva)

2014. 04. 09.
3 nap telt el a temetés óta, az eset óta csak arról álmodom. Nem arról, hogy le akar szúrni Mike, hanem a csókról Chris-szel. Be kell vallanom, hogy nagyon bejön. Most meg jöhet az álleszbikus duma, de biszexuális vagyok, mondtam már. Nem vetem meg a fiúkat sem, főleg egy ilyen... jó , nem nyáladzom. Viszont még mindig szeretem Catherine-t, sőt, de Chris is feltört mellé a szeretési listámon. Ma lesz a Pretty Little Liars  idei évadának 1. forgatása, amiben benne leszek, 4 órára kell ott lennem. Érdekesség, hogy Chris lakása pont közel esik a forgatás helyszínéhez, szóval lehet meglátogatom, hisz nemrég ment haza. Biztos örülne egy kis kajának, szóval csináltam hamburgereket neki. Catherine természetesen pont akkor lép be az ajtón.
-Szia. drága. Mmm, de finom illatok.
-Aha.
-Alig várom, hogy beleharapjak.
-Igazából a....a... sorozat szereplőit szeretném meglepni ezekkel.
-Ja..jó.
-Bocsi.
-Nem, semmi baj. Nem tudtam.
-Tudom.
-Csak pár papírért jöttem haza.
-Oké.
-Szia. Szeretlek.
-Szia.
Hú, ez kemény helyzet volt. Majdnem kimondtam, hogy: "ezt Chris-nek viszem". Nézett volna szerintem. Le is vágta volna, hogy nem tiszta valami.  El is indultam 13 óra körül, 13. 25-re értem Chris-hez.
-Szius.
-Szia, Sab. Gyere be.
-Szép lakás.
-Köszi. Tán csak nem hamburger?
-De, a kedvenced, igaz?
-Figyeltél rám akkor.
-Egyértelmű.
Megcsókol, hagyom. Most tökre k*rvának hiszem magam. Komoly ezt csinálom? Régen megvetettem az ilyen embereket, de most én is ezzé váltam. Chris nekilök az ágyának, eldőlök és rám mászik és megtörténik az, aminek meg kell.
-Mizu, szépségem?
-Úristen, mennyi az idő?
-15.59
-B*zdmeg!!
-Mi van?
-Forgatás.
-Nem mondtad..
-Tudom, szia.
Gyors felöltözök és rohanok. 16. 10-re érek oda. Marlene King nem vág valami pozitív fejet.
-Ó, helló.
-Elnézést.
-10 percet késtél... nem akarunk egész nem forgatni, drága... Már a többiek készen vannak, haladjál... MOST, INDULJ.
Gyors átöltöztem, kisminkeltek, megcsinálták a hajam.
-Annyira sajnálom.
-Sajnálhatod, miattad fél órás késésünk van. 16 óra az 16 óra. Nem 16 óra 10 perc és nem 16.01. Még egy ilyen és vége.
-Értettem.
-Helyes, haladjunk emberek.
23 órakor végeztünk. Az 5 főszereplő csaj, Lucy, Shay, Ashley, Troian és Sasha odajöttek hozzám.
-Szia.
-Sziasztok.
-Ne aggódj Marlene miatt, a kezdőkkel így viselkedik, meg kell tanulniuk a rendszert. Minél többet leszel annál enyhébb lesz.
-Köszönöm szépen.
-Egyébként nagyon ügyes voltál.
-Köszi csajok.
-Egyszer elmehetnénk kávézni.
-Örülnék neki.
-Szia.
-Sziasztok.
Tök jó, a lányoknak tetszett az alakításom. Bár lehet, hogy csak bátorításként mondták, amúgy meg tök pocsék voltam.. Oda mentem Marlene-hoz.
-Jó estét.
-Mondd.
-Jó voltam?
-Jó, de nem a legjobb. Mindig arra törekedj, hogy a legjobbat hozd ki magadból. Bocsánat, de mennem kell, 2 nap múlva talizunk. Szia.
-Viszlát.
-Mondtam, hogy nem kell magáznod.. Attól, hogy leszidtalak nem utállak meg semmi.
-Rendben. Akkor szia.
-Jó éjt.
Mikor mentem ki, a parkolóban egy alakot láttam. Szembe állt velem, megijedtem. A tánccsapat egyik tagja lehet, vagyki? Elkezdtem rohanni. Rohant utánam. Ki lehet az? Chris vagy Cat? Csak megakarnak ijeszteni? Csak nem.. Rohanok tovább. Az alak is rohan utánam. Közben gyors befordulok egy épületbe, ahol Chris lakik, majd elbújtam egy kuka háta mögé. Láttam, hogy az alak továbbrohan. Ha már ott vagyok, akkor bemegyek Chris-hez. Be is mentem, nézett is, hogy mit keresek itt ilyen későn, valószínű aludt vagy már közel volt hozzá. Elmeséltem neki mindent.
-Komoly követett egy alak?
-Ja, elképesztően féltem.
-Szerintem nem kéne hazamenned.
-Szerintem se.
Megcsörren a telefonom, látom, hogy Caty hív.
-Szia, Caty. Nem tudok hazamenni, mert egy messzi helyszínen forgatunk. Holnap otthon leszek.
-Oké, szívem. Vigyázz magadra, Puszi.
-Puszi, jó éjt.
Letettem a telefont.
-Na, akkor úgy látszik, hogy itt alszok.
-Szerintem is. Maradt a hambikból, ha éhes vagy.
-Á, nem.. telefaltam magam a forgatásos szenyákkal..
-Okés. Akkor menj és fürödj meg, vigyázok rád.
-Szeretlek.
Megcsókolom. Most mondtam ezt neki először.
-Szeretlek.
Ő is most használta ezt a szót először.
El is mentem zuhanyozni, majd együtt néztük az "Amerika legviccesebb videó"-t, arra aludtunk el.
...
13. rész - Félek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése