2015. június 19., péntek

Something Special (Valami Különleges) //// 5. rész - Karrier (Carrier)

2015. 03. 13.
5 napja tartózkodom New York-ban Cat-nél és még eddig semmi. Ezért írtam egy levelet Ellen-nek, hogy kapott-e már választ vagy valami, amikor kiderült, hogy csak vázlatnak mentette le, mert rohant és úgy volt vele, ha hazaér, akkor majd elküldi a menedzsereknek. Na, mindegy, a legfontosabb az, hogy elküldte! Közben Cat-nek el kellett mennie dolgozni, Én a lakásán maradtam. Néztem a TV-t, takarítottam, tökre bele is merültem, mikor fél öt körül hallom, hogy csörög a telefonom, a kórház hívószáma volt az. Felvettem.
-Jó napot kívánok! Szeretném tájékoztatni, hogy Catherine Saturday nemrég balesetet szenvedett egy személyautó által, nemrég stabilizáltuk az állapotát. A 3. emelet 7-es kórtermében tartózkodik, ha netán szeretné meglátogatni.
-Köszönöm szépen, visszhall.
Remek, 5 napja vagyok itt és máris történik valami....Elképesztően gyorsan (nemigazán), csupán 3 óra alatt ott voltam. Jó, mit várjon az ember New York-tól? 15 perc alatt meg is talátam Catherine kórtermét, ahol az édesanyja várt, vagy legalábbis azt hiszem. Köszöntem.
-Csókolom. Ön Cat anyukája?
-Igen, te az egyik barinője?
-Igen, nemrég jöttünk össze.
-Ja, értem.
-És amúgy mióta tudja, hogy meleg?
-Ki?
-Hát...a lánya.
-Micsoda? Ő hetero.
-Tessék?
-Van barátja, képeim is vannak.
-Tessék megmutatni.
Láttam, ahogy a fiú száját rágja és állítólag a kép 1 hónapos és még mindig együtt van valakivel. Komolyan ő hozott engem fel, hogy miért hazudok? Hát, remek. Viszont most mit csi... megcsörrent a telefonom, Ellen volt az.
-Úristeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!
-Jesszus, mi történt?
-Azt tudod, hogy Cat-tel mizu?
-Igen, sajna..
-A negatív mellé azért van egy jó hírem is.
-Mi ?
-A Pretty Little Liars producere, I. Marlene King felhívott és mondta, hogy tökre beleillenél a sorozatba. Holnap 14 órára vár téged, a címet elküldtem email-be.
-Azta, Ellen, köszönöm, imádlak. Imádom a Pretty Little Liars-t.
-Én is, majd ha ráérsz ugorj be, tudod merre lakom.
-Okés, szia.
-Puszi.
Ez a nap a meglepetések napja volt, kiderült, hogy Cat hazudik és lehet, hogy benne leszek az egyik kedvenc sorimban. Vegyes érzelmek, a legrosszabb.
2015. 03. 14.
A meghallgatás napja. Jesszusom. 6-kor keltem, főztem egy kávét, reggeliztem és írtam gyorsba egy önéletrajzot. Hiányzik Cat, még így is, hogy hazudott. Mellékesen az Ő lakásán vagyok és az milyen lenne, ha mondanám neki? Vagy az anyja már lehet mondta, hogy volt ott egy fogyatékos nő, aki azt állította, hogy leszbikus és hogy együtt vannak. Mióta itt vagyok nem is tudom mi történhetett a kis városomban .Eszembe jutott, hogy van egy hírportálja a városnak. Megnéztem, ott voltam a főcímlapon, azzal a címmel, hogy: "Sabrina Hallington, a város csillaga, aki innen indult és a Pretty Little Liars hazugai közé csatlakozott." Honnan szedhették az infót? Megnéztem, a források között pedig Ellen Degeneres twittere volt. Kiírta, hogy a nemrég műsorban fellépő barátnője a PLL sztárja lesz. Aj, nem akartam, hogy már kiderüljön, az se bizti, hogy megkapom a szerepet. Ha nem, akkor tuti, hogy évekig kapom, hogy "szar, béna, nevetséges", mintha nagy szükségem lenne rá. Felhívtam Cat-et, hátha felveszi. Felvette.
-Szia, szerelmem. Annyira hiányzol.
-Te is nekem.
-Mesélj, történt valami?
-Igen, elég nagy dolog.
-Na, mi? Mondd nyugodtan:)
-Lehet, hogy szerepelni fogok a Pretty Little Liars-ben.
-Neeeee, ez valami elképesztő hír.
-Tudom
-Naaa, úgy hallom, mintha nem lennél izgatott!!
Vajon miért? Mert hazudott nekem.
-Fáradt vagyok picit.
-Okés, pihend ki magad.
-Köszi, Szia.
-Szia
Közel voltam, hogy ne mondjam el Neki, hogy mi történt, de inkább nem..MOST még nem.
14. 02-re értem a megbeszélt találkozóra, ami miatt full ideges voltam, hisz 2 percet késni... letépi a fejem Marlene.. Mikor beléptem mosolygott, nem azt a "most kinyírlak te köcsög" fejet vágta.
-Szia, Sabrina.
-Jó napot, hölgyem. Örülök, hogy találkozhatunk.
-Tegezz nyugodtan, csak Marlene.
-Rendben.
Na, ez az, amire nem számítottam, EGYÁLTALÁN. Egy világszerte elismert producer megengedi, hogy tegezzem.
-Na, Sabrina. Örülök, hogy eljöttél. Szeretnénk, ha szerepelnél a Pretty Little Liars-ban. Mint tudod, a lányok most a babaházban vannak, ott lesz egy lány, Sara Harvey, akit több, mint  két éve bezárva tart A.
-Ez tök jó, tetszik.
-Akkor lenne kedved beállni a mi kis sorozatcsaládunkba?
-Igen, persze!
-Ennek örülök, elküldöm a helyeket e-mail-ben, ahol forgatjuk a jeleneteket.
-Rendben, köszönöm.
-Én is.
-Szia, Sabrina.
-Szia!
El se hiszem, hogy ez velem történik, komolyan.  A legrosszabb az, hogy a barátnőm kórházba van és történtek ellenére is hiányzik és féltem..
...
6. rész - Hírességek sétánya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése