2015. június 15., hétfő

Something Special (Valami Különleges) //// 3. rész - Shining (Ragyogás)

2015. 03. 08
Megérkeztem New York-ba, Elképesztő..en piszkos. A reklámokban nem beszélnek nagyon erről, bár akkor tuti csődbe menne minden New York-ra épülő turisztikai cég. Viszont nem ez a legfontosabb, hanem az, hogy eljött a nagy pillanat, amire már oly régóta vártam: Találkozni fogok Ellen Degeneres-el, Amerika legkedveltebb műsorvezetőjével, Amerika legnézettebb TV-s műsorában, az Ellen Show-ban! Lenyűgöző! Elképesztően izgatott vagyok, a 2 sajtburger, amit a McDonalds-ban vettem már eléggé szétlapítottam a kezeimmel.. A taxira másfél, igen, MÁSFÉL  órát kellett várnom, mire odaért. Mellékes, a legfontosabb az, hogy itt van és itt állok az Ellen Show stúdiója előtt. 2 óra és kezdődik a műsor!! Belépésemkor nagy mosollyal fogadott a stáb egyik tagja, aki megmutatta, hogy merre menjek, közben halkan hallottam, ahogy odasúgja az egyik munkatársának, hogy: "megjött a leszbi csaj". Mikor megláttam Ellen-t elkezdtem sikítani, amennyire csak tudok, annyira izgatott voltam. Ő pedig rám néz:
-Hello, Sabrina.
-Úristeeeeeen!! Szia. El se hiszem.
-Pedig ideje. Hol hagytad az aranyos barátnődet?
-Hát, ő nem akart ebben részt venni, azt mondta, hogy nem akarja a figyelmet magára vonni.
-Sajnálom, biztos nehéz lehet nélküle.
-Szakítottunk, aztán most nem tudom mi van, mert azt mondta megbeszéljük.
-Reménykedek a legjobban, édesem. Na, de nézd csak: Arra van az öltöző, ahol minden elő van készítve neked. Menj csak.
-Köszönöm szépen.
Mikor beléptem, akkor valami elképesztően durva látvány fogadott:6 fajta ruha közül választhattam, a sminkes és a fodrász pedig már ott állt, hogy előkészítsen a nagy estére. 15 perc maradt a műsor kezdéséig, Elképesztően nézek ki, brutálisan jó sminket és hajat csináltak nekem, de a ruha valami eszméletlen szép. Közben láttam, hogy kaptam egy üzenetet Sissy-től!
-Szia,
-Szia.
-Na, mizu, sztárocskám? :)
-Minden oké, hamarosan kezdünk. 
-Nézni foglak!!
-Reméltem is! ;)
-Na, nem is zavarlak, készülődj tovább, szeretlek! Látta.
Azt írta, hogy szeret, ami azt jelenti, hogy valószínűleg még együtt vagyunk. Az operatőr szólt, hogy 10 másodperc és kezdünk. A szívem lüktetett. Csak ez ment a fejemben: tíz, kilenc, nyolc, hét..
-Üdvözlöm Önöket, ez az Ellen Show! ......... Ma egy olyan lányt hoztam be a műsorba, akiről már majdnem egész Amerika hallott. Több, mint egy millióan tekintették meg egy lány posztját, aki lerántja a leplet a szexualitásáról és barátnőjének kilétéről. Sajnos Sissy nem lehet ma velünk, de a másik leányzó itt van és gyönyörűen fest. Igen emberek, ő itt Sabrina Hallington.
-Szia! 
-Na, Sab. Mesélj egy kicsit a barátnőd és a közted lévő kapcsolatról.
-Sissy-t több, mint 7 éve ismerem, amolyan legjobb barátnő féleség, aki évről évre több, lett mint legjobb barátnő. A szerelmem, a lelki társam lett.
-Ez nagyon aranyos. Miért vállalta fel Sissy?
-Igazából kiderült, hála egy csajnak a budiból...
-Haha, hát igen. Mindenhol legjobb lelkizni, de a legjobb a mosdóban. Hogy került egyáltalán szóba az, hogy ti együtt vagytok?
-Hát, tudod... mondtam Sissy-nek, hogy vállaljuk már fel, ő erre nemet mondott. Majd másnap meglepett az interjúval, aminek nagyon örültem és az életem legjobb napja volt.
-Ez elképesztő! Mellesleg neked van egy álmod, ha jól tudom. Mesélj róla bátran!
-Hát, mindenképp szeretnék valamely szinten híres lenni. Akár bloggerként, akár énekesként vagy színészként.
-Próbáltad már?
-Blogger voltam 2 évig a sulimnál, 2 énekversenyt nyertem és tagja vagyok a drámaszakkörnek. 
-Az elképesztő. Mutathatnál nekünk egy kis ízelítőt az éneklésedből.
-Hmm, biztos?
-Igen!
-Hát, legyen!
....
-Elképesztő vagy. Jobban énekelted a dalt, mint Christina Aguilera. Őstehetség. Figyelem, kiadók. Még szingli. 
-Haha, nem muszáj szponzorálnod.
-Lehet, de mindenképp muszáj az én szemszögemből. 
-Köszi!
-Köszönöm szépen, hogy velünk tartottak. További kellemes estét kívánok!
Elképesztő volt. A szívem a torkomban dobott, de imádtam ezt a napot. Bár kíváncsi leszek, hogy Sissy mit fog szólni, amiért hazudtam a coming out-os ügyről.. Közben Ellen odajön hozzám.
-Elképesztő voltál, szívem. Remélem tényleg felkap majd valamilyen kiadó vagy a filmesektől valaki, ha nem, csak szólj. Tudod az e-mail-em.
-Imádlak, köszönöm!
-Szia, kellemes utat hazafelé.
-Köszi.
Ja, haza. Csak hova haza? Apám azzal búcsúzott el tőlem, hogy haza nem mehetek, Anya meg nem ad csak Apám szavára. Majd alszok maximum pár napot Sissy-nél, a szülei úgyis bírnak, aztán hátha felkapnak és megyek filmezni vagy stúdiózni. 1 üzenet volt a telefonomon kiírva.
"Köszönöm szépen, hogy ilyen őszinte voltál. Örülök, hogy ennyinek tekinted a szerelmünket a hírnév mellett. A szeretleket pedig vedd úgy, hogy töröltem. Remélem többé nem jössz haza, mert Én nem vagyok Rád kíváncsi"
Tudtam, hogy ez fog kisülni ebből az egészből...  A barátnőm nem vár haza, a szüleim se. Nem tudok így mit csinálni, maradnom kell, de ho..? Eszembe jutott, hogy volt egy csaj, aki végig bámult, a show egyik társproducere, Catherine azt hiszem.
-Szia, Catherine.
-Ó, szia.
-Tudod, hogy merre van egy jó kis kajálda, ahol 50 dollárt elkölthetek szabadon?
-A lakásomon, haha. Viccet félretéve, tudok egy jó helyet.
-Van kedved eljönni velem? Tök aranyos vagy.
-Köszi, te is jól nézel ki.
-Akkor randi?
-Váó, te nem kertelsz! Legyen!
21 órakor értünk oda a Springfieldbe, ahol valóban elképesztően jó a kaja és elég is, meg még maradt 4 dollárom, amit elköltök automatás levesre. 23 órakor végeztünk, nem tudtam volna hazajutni, így Catherine-nél aludtam, ahol történt egy-két dolog, szerintem tudja mindenki, hogy mire célzok. Elég jó volt annyi kihagyás után újra. Úgy látszik, hogy még egy barátom lett New York-ban. Hajnali 3-kor kaptam egy üzit.
"Szia, Saby. Az üzit egyik hülye barátom írta, nem Én. Tudom, hogy tudod, hogy nem írtam volna ilyet neked. Megértem, hogy miért mondtad azt, amit kellett. Várlak haza szépségem! 
Sissy"
De jó. Elkezdtem volna valakivel kialakítani egy kapcsolatot, erre meg kapom, hogy nem is Ő írta azt, de mindegy. Haza már nem igazán akarok menni, főleg ezek után. 
 4. rész - Döntések

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése