2015. június 22., hétfő

Something Special (Valami Különleges) //// 7. rész - Practise, practise, win! (Gyakorolni, gyakorolni, nyerni!)

2015. 03. 24.
7 nap a fellépésig. Őszintén félek kicsit az edzőnktől, nem volt valami szimpi nekem és ahogy észrevettem én se neki, folyton rondán nézett rám... nem úgy, mintha másra máshogy nézett volna. Cat mondta, hogy bármikor szálljak ki, ha nem érzem jól magam, de én azt mondom neki, hogy áldozatokat kell hozni azért, amit szeretnénk, ő erre általában nem szól semmit. Mellesleg eléggé sz*r a kapcsolatunk is a baleset óta, lehet mondott neki valamit az anyja, ami miatt furcsán néz rám Caty vagy mit tudom én. Most számomra az a fontos, hogy beleadjak mindent, amit csak tudok. Szeretném, ha mindketten jól éreznénk magunkat és nem kellene küszködni az anyagiak miatt. 13 órakor indultam el, 14. 25-re odaértem és ez fogad:
-Végre, hogy itt vagy! Az edzés 14. 23 perckor kezdődött, te meg késtél 2 percet, ezért levonok a mai fizetésedből 20 dollárt.
Igen, a drága edző.
-Ezt nem teheti!!!!
-Dehogynem. A szerződésben benne van, ha késel, zavarod az edzést vagy ilyenek, akkor a fizetésvonás.
-Pff....
-Nem az Anakondát adjuk elő Minaj-tól, hanem a Bang Bang-et. Haladjon.
Utálom, utálom, utálom....!!!
-Figyelem, most mindenki egyenként előadja a 6 számos produkciónk.
-Ashley...Michael....Miranda....Sophia......Joanne.....Chris.....Louisa... Remek. Már csak a mi drága anakondánk, Sabrina maradt. Hajrá.
Mindenkinek pozitív kritikát adott, nekem nem.
-Eléggé pocsék és sz*r volt.  A csoport legesleggyengébb tagja vagy. Te majd egy lepedővel magadon fogsz táncolni, a táncistenek is ezt akarnák.
-Szerintem meg jó volt meg minek a 8 táncos?
-1. Sz*r volt, 2. Ha jobban figyelnél, akkor látnád, hogy ők mást táncolnak, meg nehezebbet is.
-Szerintem nagyon jó volt, szóval nem érdekel, amit mondott.
-Hát jó.
Éjfélkor fizetésnél:
-Sabrina Hallington, 10 dollár.
-Micsoda?????? Oké, levontál 20 dollárt, de csak szólok, hogy az 30 dollár.
-Még levontam 20-at a viselkedésed miatt és örüljél, hogy amiatt nem vonok le, amiért letegeztél.
-Tartsa meg, nem kell a pénze... Lesz*rom innentől ezt az egészet..
-Te tudod, további szép estét.
Elgondolkodtam, hogy 10 dollár is több, mint a semmi, de már mindegy. Holnap tuti nem fogok jönni... Elegem lett.
2015. 03. 25.
Szarul aludtam. Összesen 2 órát. Semmihez nincs kedvem... Cat 9-kor kelt, amíg nem kelt fel addig néztem a Született Feleségeket. Látta rajtam, hogy eléggé magam alatt vagyok.
-Mi a baj?
-Az, hogy ez a k*cs*g 10 dollárt akart adni 50 helyett. 2 percet késtem. Emiatt -20 dollár, majd még levont 20-at, mert szerinte szemtelen vagyok.
-Néha tényleg eléggé nagy a szád.
-Lehet, de igazam volt.
-Akkor is. Tudnod kell, hogy mikor fogd be inkább.
-Most kit védesz? Őt? Ha igen, akkor vele feküdjél le.
-Nem erről van szó, Sabrina!! Amúgy is tudtam, hogy ez a fellángolás maximum 1 napig fog tartani.
-Köszönöm, hogy lebecsülsz. Rohanj is a csávókádhoz. Ja, anyád fel ne hívd, hogy miattam van baj, mert nem tudja, hogy meleg vagy.
Elmentem sétálni. Gondolkodtam, hogy igaz is volt abban, amit mondott. Jobban tettem volna, ha k*ssolok. Véletlen elszóltam magam az anyjával kapcsolatban is. Néha tényleg forrófejű vagyok. Lehet, hogy az a látvány fog fogadni, hogy a cuccaim ki lesznek pakolva, akkor mindennek vége, kivéve ha Ellen nem tudna nekem valamit elintézni, hogy elmenjek limonádét vagy WC papírt árulni. Haza is mentem.
-Figyelj, Sab. Sajnálom, hogy nem meséltem neked Anyámról, de neki van egy betegsége, ami miatt kiesnek dolgok neki. Mondtam, hogy vagy te, meg szeretlek. Ő azt mondta oké meg minden. Ma felhívtam, emlékezett rád. Valószínű megmutatta a képet, amin a fiúmmal vagyok. Az a kép 5 éves. Szóval nem mostani, de ő megőrizte. Több barátnőm is miatta hagyott ott, meg se akarták hallani, hogy miért van ez, csak elrohantak...Nem izgatott, de nálad igen, mert nagyon szeretlek kicsim és nem akarok nélküled élni. Szeretlek életem.
Elkezdett sírni, most először, mióta itt vagyok. Én is elkezdtem sírni, mert nem bírom, ha mások sírnak.
-Én is szeretlek, cicám.
Csókolóztunk, végre...!! A kórház óta nem váltottunk csókot, nem is feküdtünk le, de az is megtörtént, lehet az is betett nekem, hogy nem igazán tudtam a szeretetem adagolni valakinek. 13.45 volt, felöltöztem és elkezdtem sietni a művészeti sulihoz, pont akkor estem be, mikor belekezdett volna a mondanivalójába.
-Szó..
-Jó napot kívánok.
-Szia, vártam, hogy mikor érkezel. Állj a 6-os pontra.
Furcsa, semmit üvöltés meg semmi. Az egész edzés üvöltés nélkül ment le és nem nézett csúnyán se rám, sőt még lehet, de nem biztos, hogy picit el is mosolyodott, bár lehet, hogy csak a szemem káprázott. Valószínű, hogy igen. Az edzés vége felé ismét szólított mindenkit az edzőnk.
-Ashley...Michael....Miranda....Sophia......Joanne.....Chris.....Louisa... Remek. Már csak a mi kis Sabrina Hallington-unk maradt.
El is táncoltam, mindent beleadtam, ha nem tetszik neki, akkor nem tudom mi lesz..
-Nem is rossz, Sabrina Hallington. Egész ügyes vagy, lehet nincs szükség arra a lepedőre.
Közel éjfélhez a fizetésosztás.
-Sabrina Hallington, 100 dollár.
-Tessék?
-Mi a baj, kevés?
-Nem, egy nap 50 dollár.
-Viszont te biztos elfelejtetted felvenni a tegnapit, én csak azt adom, ami a borítékba van. Vagyis borítékokban.
-De miért? Azt hittem, hogy haragszik.
-Dehogy, tudtam, hogy nem fogsz minket cserben hagyni. Ügyes csaj vagy, de ne szálljon a fejedbe. Kíváncsi voltam, hogy mennyire fogod jól venni a kritikám. Kicsit megtorpantál, de átvészelted, aminek nagyon örülök. Na, de holnap 14 óra 23 perckor majd találkozunk, jó éjszakát.
-Viszont. Viszlát.
Életem talán legjobb napja. Minden jóra fordul...Végre!
...
8. rész - Váratlanul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése