2015. június 16., kedd

Something Special (Valami Különleges) //// 4. rész - Decisions (Döntések)

2015. 03. 09
9-kor keltem fel Catherine lakásán, aki már kávéval és reggelivel fogadott felébredésemkor.
-Miújság van?
Odahajolt, megcsókolt, nem visszakoztam. Valóban eléggé cukorfalat meg minden, de másabb, mint Sissy. Jó, oké, minden ember más, csak fura ez, hogy Sissy volt nekem eddig csak barátnőm és most Ő? Nem is tudom, hogy nevezhetem-e barátnőnek, hisz csak lefeküdtünk egymással, érzelmi kötődés nem igazán alakult ki.
-Tudom, hogy csak a hely miatt kellettem.
Megijedtem, mikor ezt mondta.
-Csak viccelek, nyugi, nyuszi.
-Jaa, höhö. Ne haragudj, mi kanadaiak nem értjük az USA-s poénokat.
-Semmi baj.
Kacsintott, majd az asztalhoz hívott. Elképesztően finom reggelit készített.
-Mesélj egy kicsit magadról.
-Nem hallottál eleget a tegnapi adásból?
-Jó, a coming out-ot meg a hírességes dolgot, de magadról mesélj.
-18 vagyok, végre független. A szüleim full homofóbok.
-Az kemény lehet. Mesélj még.
-Kitűnő vagyok, szeretem a zenét, a filmeket, blogolni.
-Azt ne hagyd ki, hogy eszméletlen édes.
-Hihi, köszi.
-A barátnőd nem lesz mérges..tudod..emiatt?
-Szakítottunk.
-Sajnálom.
-Nem kell, előttem az élet.
-Igazad is van, ilyen korban főleg.
Nagyon nehezemre esett kimondani azt, hogy "szakítottunk". Azt hittem, hogy ott ájulok el. Szerintem szeretem még Sissy-t, de nincs szívem itt hagyni Cat-et se. Eléggé bonyolult ez az egész.... Catherine mondta, hogy menjünk el sétálni, várost nézni, ami egyszerűen csodálatos volt és több csók is elcsattant köztünk...NYILVÁNOSAN, ami először megrémített, de később már rutinosabb voltam benne. 18 óra volt, mikor elkezdtünk sétálni Cat lakásához, közben pedig felhívott Sissy, kinyomtam, majd megint hívott, megint kinyomtam és ez így ment 9x, majd 10-re már SMS-t küldött.

"Nem tudom, hogy most haragszol-e rám, de ha igen, akkor kérlek hívj fel, hogy meg tudjuk beszélni, mert fontos vagy nekem és nem akarlak elveszíteni."
Ahh, nem hiszem el, hogy a sors ennyire megnehezíti az életemet.
................................................................................
2015. 03. 10.
2 napja vagyok Catherine-nél, akivel szerintem együtt vagyunk, közben még szerintem Sissy-vel is együtt vagyok. Nem tudom, hogy a törökök hogy tudják kibírni a többnejűséget, de Én elképesztően nehezen. Folyton azon jár az agyam, hogy most kit válasszak, mint valami párválasztó show-ban. Végül úgy döntöttem, hogy felhívom Sissy-t.
-Szia.
-Szia, Sab.
-Ahhj, nem is tudom hol kezdjem.
-Az úgy jó.
-Először is: Sajnálom, de csak most érzem magam döntéskészen. Másodszor, találkoztam egy lánnyal és beleszerettem.
-Nála is vagy?
-Igen. Pár napig legalábbis.
-Rendben, köszönöm, hogy őszinte voltál, szia.
-Szia.
Letettem, majd láttam, hogy Cathy is ott állt.
-Szóval csak egy pár napos kaland voltam neked?
-Nem...
-Akkor miért mondtad azt a barátnődnek?
-Mert nem akartam, hogy megtudja, hogy...
-Szóval együtt voltatok mostanáig. Nekem azt hazudtad, hogy nem voltatok egy pár.
-Figyelj, Cathy. Megmondtam neki, hogy téged szeretlek. Meg azt is mondtam, hogy legalább pár nap... nem legfeljebbet.
-Mindegy. Kell nekem egy kis idő, hogy átgondoljam ezt az egész sz*rságot.
-Sajnálom.
-Van mit, bőven..
Mit fogok csinálni? Ki tudja, hogy akar-e engem egyáltalán valamilyen kiadó? Lehet, hogy New York utcáin fogom élni az életem, hisz haza nem mehetek és ha Cat elküld...akkor mindennek vége. Tennem kell valamit... 2 órával később szóltam Catherine-nek:
-Cathy.
-Mond..
-Nézd, ezt neked vettem az 5 dolláromból.
-Azta, ez nagyon gyönyörű. Köszönöm.
Vettem neki egy virágcsokrot, ami szerintem is nagyon szép volt. Csak azért, hogy mindenki tudja: tényleg SZERETEM őt, nem a lakás miatt tettem ezeket.
-Szerintem ez a csók leszögez mindent, amit érzek. Fájt, amiket mondtál, de tényleg azt mondtad, hogy legalább, azaz szerintem érzel valamit irántam, de ha nem, akkor mond csak nyugodtan.
-Valóban szeretlek téged, Cathy. Te egy elképesztő lány vagy és megértem, ha nem kérsz többé belőlem.
-Pedig eléggé megkívántalak!
-Most, hogy mondod! Én is téged.
Igen, másodjára is megtörtént. Tök durva, hogy Sissy-vel 3-szor volt, vele meg 2-szer ezalatt a 3 nap alatt.
....

5. rész - Karrier

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése