2015. június 14., vasárnap

Something Special (Valami Különleges) //// 2. rész - Go or don't Go? (Menni vagy nem menni?)

2015. 02. 28
Na, hát több nap kihagyás után eléggé felfordult az életem. Apám folyamatosan járatja hozzánk a papot, aki próbálja belém tömni, hogy aki a saját nemét szereti az rossz és a pokolra jut. Apám közbenjárására kivettek a sulimból is, hogy ne találkozhassak Sissy-vel, de mikor elmegy dolgozni fater, akkor mindig anya áthívja a barátnőm. Közben a drága Ken nyomatja rólam a mémeket meg egyebeket. Utálkozó blogok, képek, oldalak, sőt még Starity-oldalt is kaptam, ahol a 4000.-ik vagyok. Szóval, kapok hideget és meleget is... A pénzzel kapcsolatban annyit, hogy nemrég lett 60 dollárom. Viszont Ellen Degeneres-el több napja levelezek és mondta, hogy jövő héten akar velünk beszélgetni a műsor keretében és kapnánk 500 dollárt fejenként, ha benne lennénk, azaz 560 dollárom lesz. Lehet, hogy Ellen-t is rá tudnám venni, hogy beajánljon pár ismert előadó menedzserének. Hmm.. ez valóban egész jó ötlet. Mindennek csak az apám  a hátulütője.
.................................................
2015. 03. 02.
Ellen nemrég írta, hogy március 8-ra tud berakni minket, írtam neki, hogy tökéletes. Viszont, valami nem volt igazán tökéletes:
-Anya, képzeld. Ellen Degeneres, a kedvenc műsorvezetőd meghívott Sissy-vel minket a műsorba!!! ................................. Na? Miért nem mondasz semmit? Nem örülsz vagy mi?!?!?
-Hát, nem épp.
-Miért?
-Nem akarom, hogy magatokra és a családra meg a városra is felhívjátok a figyelmet, hisz a világon több olyan ember van, aki nem fogadja el a melegeket , sőt ki nem állhatják őket.
-De Ellen is meleg és így úgy se néznék a homofóbok, mint apa.
-Hééé!! Itthon van, lebetegedett.
-De jóó.. de én akkor is elmegyek!!
-Nem, nem engedem meg. Szeretlek, de ezt nem!
-De híres akarok lenni.
-Egy leszbi énekes vagy színésznő? Minek? Megakarod öletni magad? Mert nem fog mindenki mosolyogni és azt mondani, hogy "jajj, de bátor ez a nő".... sokan fognak gyűlölködni, amit nem fogsz tudni elviselni, mert gyenge vagy.
-Kösz, anya. Innentől kezdve nem vagy különb apámtól számomra..
Ja. Eléggé szarul esett.
................................................
2015, 03, 05.
Úristeen!! 3 nap és ott leszek Ellen stúdiójában és lehet, hogy végre bekövetkezik az áttörés, amire már olyan régóta várok. Viszont eddig egy szempontot nem vettem figyelembe: Sissy mit gondol erről az egészről?, szóval átmentem hozzá.
-Szia, drágám.
-Szia, édes. Mizu?
-Megakartalak kérdezni, hogy te most mit gondolsz erről az Ellen Show-s dologról?
-Hát, nem tudom. Nem vonz annyira a dolog. Magunkra hívni a figyelmet.
-Anyám átmosta az agyad, vagy mi? Ő is ezzel érvelt..
-De igaza is van, ebben a világban ilyet tenni...
-De...de én tudod mire vágyom!!!
-Igen, az is fontos nekem, de a legfontosabb az, hogy boldogok legyünk együtt.
-Sajnos Én nem tudok boldog lenni úgy, hogy tudom, hogy milyen nagy lehetőséget szalasztottam el..
-Nélkülem képes lennél elmenni? Őszintén..
-Igen. Veled vagy nélküled, neked mindegy.
-Látod, Sab! Ez vagy Te. Önző és kicsinyes. Folyton csak az megy, hogy te mennyire híres akarsz lenni, de az én boldogságom soha nem számít Neked.
-De, igenis számít! Csupán nekem erre szükségem van.
-Hát jó. Dönts! Ha elmész, akkor szakítottunk, ha nem, akkor minden marad a régiben.
-......
-Na?
-Megyek és nem érdekel, ha dobsz. Ha te ezt akarod, akkor legyen ez. Doblak, na csá..
-Köszönöm szépen. Jól esik tudni, hogy a hírnév fontosabb, mint Én.
-Csá!
-Szia.
Sissy-nek valamilyen szempontból igaza van, hisz nem elsődlegesként vettem a kapcsolatunkat, de ez egy kib*szott nagy lehetőség az élettől!! Ha Frank burgerezőjében kellene szerepelnem, akkor lemondanám, de ezt 100%, hogy nem,
...................................
2015. 03. 08.
Eljött a várva várt nap, mikor fellépek az Ellen Show-ban. 12.00-kor indul a vonat és 15.30-ra érek oda, nemrég pedig megérkezett a 90%-os akciós utazási jegyem, így 12 dollárba fáj csak, az odaút. A hírnév és a másságom mindenkitől eltávolított, nincs igazán senkim, csupán a "rajongóim". A szüleim úgy tudják, hogy itthon leszek, de nem, akkor se. Sissy-nek írtam Messengeren...
~12.00-kor megy a vonatom. Látta.
Gondoltam, hogy azért mégis megírom neki. Anyáéknak, pontosan inkább Anyának hagytam egy levelet, attól függetlenül, hogy nem engedett el, még szeretem.
"Kedves Szüleim, pontosabban Anya, mert Apámat utálom!
12.00-kor indult a vonatom a pályaudvarról, 15.30-ra érkezik New York-ba, ott taxival megyek tovább a studióig. Ha akarsz még beszélni a lányoddal, akkor tedd, ha nem, akkor ne!
Puszi."
Igen. Nem is gondoltam volna, hogy egyszer így megutálom Apámat, na, de nincs mit tenni.  11. 56-ra értem ki a pályaudvarra, ahol Sissy fogadott.
-Tudom, hogy mit mondtam. Sajnálom is meg nem is. Ha nem kapna véletlen fel valamilyen extravagáns fickó vagy csaj, akkor várlak haza és remélem megtudjuk beszélni. 
-Örülök, hogy itt vagy!!!
Megöleltem, de csók nem volt. A busz késve indult, 12.03-kor, de Apám 02-kor ott volt és csak annyit mondott:
-Haza többé nem jöhetsz. Jó utat.
...
3. rész- Ragyogás 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése